۱۲ پاسخ

چشم خورده حتما

بچه ی منم چند روزه اینجوری شده اصلا شیر نمیخوره تا سینمو میارم دهنش گریه می‌کنه خیلی بده ۸۰۰گرم کم داره🥲

شما تو خواب بهش بده الان به فکر عادت کردنش نباش مهم شیرخوردنشه گناه داره

بعضی بچه ها تو سن سه ماهگی اعتصاب شیر دارن نق نقو شدنش هم ممکنه لثه هاش داره سفت میشه اذیته یکم صبوری کن زودگذره

ازحالا غذای چی اخه 😐😐😐😐

منم‌گیدیزول میدادم تاثیر نداشت بردم یه دکتر دیگه نکسیپد نوشت از اون روز میخوره

تو خواب بهش شیر بده

بچه منم دو روزه درست شیر نمیخوره همش دستاشو میکنه تو دهنش فقط میخاد باهاش بازی کنم🥴

اگه دارو نمیدی ببر دکتر براش بنویسه

دارو میدی بهش

رفلاکس‌نداره

ببر دکتر احتمالا رفلاکس داره

سوال های مرتبط