دکتر گفت بتا تکرار کنم مشکلی هست ؟🥹

۷ پاسخ

نه عددتم خوبه که
روز چند تاخیر بتا دادی؟

تاپیک اخرم و ببین

به نظرم دکترتو عوض کگ

بتات ک خوبه تکرار چرا 😐 من ۹۸ بودم دکتر گفت خوبه نیاز ب تکرار نیست ۳ روز مونده بود ب موعدم گفت دو هفته دیگه بیا سونو رفتم ساک تشکیل شده

سلام.بتای اولت چند بوده عزیزم؟

نگران نباش همه تکرار میکنن که روند رشدو ببینن

تکرار بتا برا روند رشد جنین و سیر بارداری هست.

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری