پسر من الان استفاده میکنه از سیسمونی شه
بگیر براش من بچهای پنج ساله دیدم سوار میشن
کوچیکه
پسرم از یک سالگی داره ولی تازه خوشش اومد یه وقتایی میشینه
ممنون
آره خیلی خوبه حتما بخر . برای دوچرخه وقت داری که بعد بخری ولی این ماشینا برا الانش خیلی خوبه . من خریدم برا دخترم از وقتی چهاردست و پا میرفت باهاش بازی میکرد تا همین الان . تا ۵ سالگیشم خوبه 👍🏻
پسر من از یکسالگی داره
تا دو سال دیگه هم اندازش میشه
دیگه به دردش نمیخوره
یا سه چرخه بگیر یا دوچرخه
ممنون از نظر شما
دوچرخه بخر
دیگه دیرع
موندم از اینا بگیرم یا اونایی ک سه چرخن سایه بان هم دارن
خوبه دختر من امسال باهاش بازی میکنه کادو تولد یک سالگیش بود ولی امسال بیشتر میره سمتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.