سونو ان تی میدیم بعدش بلافصله باید ارمایش داد؟

۵ پاسخ

والا من الان امروز وارد ۱۴ هفته شدم
ولی حساب از دستم رفته بود
نمیدونستم باید برم سونو NT
الان اگ برم قبوله؟!

اره چون جواب به مشکل نخوره

اگ سونو مشکلی داشته باشه برای ازمایش میفرسته

آره عزیزم

بله گلم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری