اره من دارم چه اشکالی داره مگ
اصلا درک نمیکنم اونایی که میگن نهههه اصلااا🙄😂 خب وقتی مشکلی نداشته باشی و دکتر تایید کنه که موردی نداره چرا رابطه نباشه؟؟؟؟ هرچیزی سرجای خودش واقعا
به نظرم حساسیت بیش از حد در این مورد اصلا چیز خوبی نیست
من تا ماه نهم داشتم
من از وقتی میدونستم باردارم نداشتم تا اون شبی ک رابطه داشتم و کیسه ابم پاره شد😂😂✌️
اوهوم
دکتر گفت تا وقتی خودت مشکلی نداشتی
لکه بینی
درد
سوزش و خارش
میتونی رابطه داشته باشی
اره وقتی مشکلی نداشته باشی عیب نداره سطحی باشه
ما هفته دو روز داریم تو هر سه تا بارداریم داشتم
من که دارم
یعنی چی پس شوهرامونو چیکار کنیم🥲
اگه دکترت بگه مشکلی نیست میتونی داشته باشی با پوزیشنایی مخصوص بارداری
من دوشب یا سه شب در میون دارم
اره والا چرا
اره دیگه همه دارن مگه اینکه مشکلی باشه دکتر منع رابطه کرده باشه
نه میترسیم تا الان نداشتیم 😕
هرگز...
آره ولی ده روزی ۲۰ روزی
من ک نداشتم اصلا تا الا
نه از اول نداشتیم تااخرم نداریم
اگه محدودیت نداری مثلا جفت سرراهی یا لکه بینی نیستی میتونی با نظر پزشک داشته باشی گلم ولی مراقب باش هر پوزیشنی نمیشه انجام داد خطر داره
دو ماه ی بارم ندارم میلمون صفر شده
دکتر بمن گفت میتونید ولی دخول نباید عمیق باشه ولی خب من میترسم تا اخر بارداری نمیخوام داشته باشیم
نه اصلا
ده هفته بودم بعد از رابطه افتادم به خونریزی دیگ جفتمون ترسیدیم انجام ندادیم
خیلی راه های دیگ هست برای راضی کردنه شوهر💦😁
اره ده روز ۱۵ روز ی بار
اره داشتم اما کمی میترسم چون جفتم گفتن پایینه
مگ نباید داشت🤔🤔🤔
من اوایل آره ولی الان نه چون رحمم درد میکنه
خوب نیست
اره
منم نداشتم
من از یازده هفته
هفته ای یک بار دارم از دکترم پرسیدم گفت اگه لکه بینی یا خونریزی از اول نداشتی مشکلی ندارع
من سه ماه اولو نداشتم بقیه شو کلا دکتر گفت مشکلی نیس داشتم تا نه ماه ک دیگ ندارم تا بعد زایمان
ن از اول نداشتم
تا الان نه
نه از اول نداشتیم
نه اصلا.
الان بعد چهار ماه دو بار داشتیم اینچند روزه
نه ..
نه اصلا تا ۹ ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.