۲ پاسخ

عزیزم منم اینجور بودم متاسفانه شد همورویید و دردسراش
حتما حتما حتما ملین استفاده کن
زیاد نشین این مدت تا خدایی نکرده نشه همورویید و ... خیلی خیلی دردناک و افتضااااحه

خونریری داری

سوال های مرتبط

مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی