من اینجوری درست میکنم
جو دوسرپرک رو میریزم با شیر ماجان پرچرب تا ی ذره قوام بیاد دارچین هم میزنم بهش تا طعم بگیره وقتی آماده شد دانه چیا رو ک از قبل خیسوندم اضافه میکنم با شیره انگور ی ذره ک شیرینش کنه... بیشتر وقتا پوره هم قاطیش میکنم پسرم دوس داره سیب موز آووکادو یا کدوحلوایی
الان ک تست کره بادوم زمینی هم اوکی بود نصف قاشق میزنم بهش خیلی خوشمزه میشه
موردی نداره مادر . چ دوسر پرک چ پرک اکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.