۲ پاسخ

من اینجوری درست میکنم
جو دوسرپرک رو میریزم با شیر ماجان پرچرب تا ی ذره قوام بیاد دارچین هم میزنم بهش تا طعم بگیره وقتی آماده شد دانه چیا رو ک از قبل خیسوندم اضافه میکنم با شیره انگور ی ذره ک شیرینش کنه... بیشتر وقتا پوره هم قاطیش میکنم پسرم دوس داره سیب موز آووکادو یا کدوحلوایی
الان ک تست کره بادوم زمینی هم اوکی بود نصف قاشق میزنم بهش خیلی خوشمزه میشه

موردی نداره مادر . چ دوسر پرک چ پرک اکیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری