کیا اپتامیل میدن نینی هاشون،؟؟؟

۱۱ پاسخ

من اول نوزادی تروویتال میدادم،خیلی خوب بود
بعد دیگه بهش آپتامیل دادم عالیه
از همون اول خورد

من میدم

منم اپتامیل میدم

من اپتامیل میدم ولی خب هی مدل هاش دارم عوض میکنم فعلا

منننن

من میدم

من میدم ازهمون اولش یبوست فکرنکنم برای شیر داشته باشه بچه من یه وقتایی دو سه روزطول میکشه جدیدن اینجوری شده ک دکتر گفت تا یک هفته مشکلی نداره

من میدم،نان چجورع

من میدادم دو سه روز خورد چهارمین روز یبوست شدییییییییید شد،الان بهش نان کامفورت میدم

من آپتامیل بهش میدم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی