۴ پاسخ

من الان میدم استفراغ جهنده داشت دیروز هم دکتر بردم گفت ادامه بده استفراغش ربطی به شیرخشکش نداره ولی تازه چند روزه شروع کردم وزنش هنوز مشخص نیست

یکم سنگینه من میدادم بالا هم میورد

من ب دختر اولم ميدادم خيلي خوب بود وزن دهيش👌🏻

من میدادم
شیر ب شدت سنگینیه
من پسرم انقد گریه می‌کرد کبود میشد منم در کنار شیر خودم میدادم
بردمش دکتر گف کولیکش بخاطر شیر خشکشه خیلی سنگینه و دل دردشو زیاد میکنه ،اگه کولیک داره نگیر براش

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی