۲ پاسخ

با نبات یا خرما بده البته هرچی شیرینی جات کم باشه بهتره چون از الان تمایل پیدا می‌کنه به شیرینی جات و بعد ها مشکل دیابت پیدا میکنه

ببينيد من به گفته ي دكترش (خودم سرخود ندادم)يكم شكر قهوه اي ميريزم

سوال های مرتبط