چرا همش موقع پیپی کردن گریه آخه🤦🫤😵‍💫

۴ پاسخ

شکمش سفته بخاطر اونه دل‌پیچه داره

حتمابه دکترش بگوقطره مناسب بده بهش اذیت نشه به ماادن زمان پدی لاکت وکولیکزداده بود

فشار بهش میاد یبوست داری رفع کنی پهلوش چرب کن

بچه من که گریه نمیکنه
ساکت میشه

سوال های مرتبط

مامان 🧜‍♀️Lara مامان 🧜‍♀️Lara ۴ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی