خانوما شما سزارین شدید تا روز بعدش چیزی نخوردین؟

۱۲ پاسخ

تا 12ساعت هیچی نمیشه خورد بعد اونم مایعات وسوپ اینا😑

تا ۱۲ ساعت

٨ ساعت بعدش مايعات و شروع كردم بعد هم سوپ و قيمه نثار برام اوردن

تا ۸ ساعت

نه همون عصرش غذا خوردم

من تا 6ساعت مایعات بعد مدفوع غذا آش اینا

خیلی مایعات بخور آب کمپوت گلابی و انجیر . معدت کار کنه زودتر میتونی همه چیز بخوری

۸ ساعت کافیه

نه تا ۱۲ ساعت بعد .گفتن سوپ و مایعاتو بعدش شروع کنم .
ساعت ۹ و نیم سزارین شدم تا نه و نیم شب چیزی نخوردم .

تا هشت ساعت بعد عمل میتونی بخوری

تا ۸ساعت باید نخوری

تا ۱۲‌ساعت
بعد اون‌مایعات فقط‌و‌کمپوت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی