من تا ۶ ماه دخترن اذیت شد
تا۳ماه
من تا دو مته
یک ماه و نیم تقریبا
من که تا الان نمیخورم چون کمی نفخ دارم
ببخشین شما سزارین شدین و اگر شدین. مدفوع تان سفت است
دیگه کم کم بخور ببین چه طوره بچه ات اذیت نمیشه بعضی ها بعد ۴۰روز میخورن من که با اینکه نخوردمبچه ام خیلی اذیت میکنه
تا وقتی که خودش به غذا بیفته
کلا نباید خورد دیگه
تا ۲ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.