خانومای سرکلاژی با ماشین چندساعت و چه طوری میرید بیرون؟

۴ پاسخ

روزی یبار دور دور می‌رفتیم تا قبل ۳۰هفته .
چندبار مسافت چهار پنج ساعتم هم مجبور شدم برم و بعدش استراحت کردم .ولی از هفته سی به بعد دوسه روز یبار یه دور نیم ساعته میرم

من هفته ای یه بار تقریبا یه ساعت البته دکتر بعد سرکلاژ استراحت نگفته

من برای دکتر میرم تقریبا نیم ساعت راه میشه.ماهی یکبار . چون خودمون ماشین نداریم نمیتونیم بریم دوردور .ولی اگه خودتون ماشین دارید برید هوات عوض بشه خیلی نمون توخونه دیکه.چن دقیقه یبارپیاده شو به پاهات خون برسه زیاد نشین.درازبکش یاپشت ماشین.

من ماهی یکبار فقط در حد دکتررفتن بیرون میرم صندلی عقب هم می‌خوابم

سوال های مرتبط

مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری