خانما فردا ۳۵ هفته میشم میتونم انبه بخورم؟؟

۵ پاسخ

ترشی انبه هم ک همش میخورم

بخور بابا من هروز میخورم ولی نصف

انبه قندش بالاست

بخور عزیزم نوش جان

من خوردم ۲هفته پیش یکم فقط شب گرمم شد

سوال های مرتبط