۵ پاسخ

نههه چه اشکالی من خیلی اینجوری میخوابوندم دل دردش خوب میشدد، جاانممم

اروغشو بگیر بلافاصله بعد شی دادن تا دل درد نشه.

وقتی بچه ها درد دارن بهترین کار هم دردی باهاش رابطه پوستی با خودتون حالا یا ب آغوش کشیدنش بعد شیر خوردن حتما تا ۲۰دقیقه شیب دار نگهش دارید .
ان شاءالله این دوران ب راحتی براتون بگذره.💓

ای خدا 😍😍❤
نه چه اشکالی
شکمش رو یواش در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده خیلیییی آروم

عزیزم😍😍

سوال های مرتبط

مامان نگاه و نفس مامان نگاه و نفس ۷ ماهگی