پسر بزرگم ابریزش بینی گرفته چیکار کنم لطفا ؟

۳ پاسخ

ابریزش سدیم کلراید بزن براش شربت اینا ندخ

دختر منم ابریزش داشت با عطسه و سرفه الان از دکتر داریم برمیگردیم اگه فقط ابریزشه سیتریزین باید بدی

دختر منم همین طوری شده

سوال های مرتبط