از امروز
پوره هویج
از امروز
لعاب برنج یک قاشق چایخوری
من دیروز شروع کردم
دکترش گفت بده دیگه
فرنی دادم
آرد برنج و آب گذاشتم روگاز ی ۵ دیقه غلیظ شد برداشتم خنک ک شد یکم شیر خشکشو قاطیش کردم ک طعم بگیره اخه نمیخواستم شکر بریزم دیرو در حد ی قاشق چایی خوری دادمش
امروز دوتا قاشق
من پنج ماهودوهفته شروع کردم از پوره سیب و سیب زمینی
من از4ما و21روزشروع کردم فرنی بهش دادم
من از پنج ماهگی اولش فرنی روز اول دوسه تا قاشق چای خوری
عزیزم گروه ایده غذای کوچولوهامون دارم اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.