۲ پاسخ

برو بکش نگران نباش بی حس میکنن فقط دوز بیحسی فرق داره
از چیش وحشت داری تو زایمان کردی دیگه دندون کشیدن چیزی نیست که عفونت‌ شدید بشه کلا صورتت ورم میکنه میزنه به غده ی لنفاوی که خیلی خیلی خطرناکه

اتفاقاً از درست کردن دندون بیشتر میترسم تا کشیدن منم دو باز کشیدم ولی یکیش عفونت داشت کشیدنی مردم اگ میدونی عفونت داره حتماً اموکسی سیلین هر 8ساعت بنداز بعد برو یکش

سوال های مرتبط