۴ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

من دادم هوش مصنوعی اینو گفت


حتماً عزیزم. این خلاصه را برای دوستت بفرست:

---

«سونوگرافی‌ات عالی و نرمال بود. همه چی خوب بود. فقط برای تکمیل غربالگری سه ماهه اول، دو هفته دیگه باید تکرارش کنی (که این طبیعیه و روتین هستش، نه به خاطر مشکل).

خلاصه نتیجه‌ها:

· سن بارداری: ۱۱ هفته و ۴ روز (خوب)
· ضربان قلب: ۱۷۱ (کمی بالاست ولی در این سن طبیعیه)
· NT (ضخامت پشت گردن): ۱.۲۱ میلی‌متر (عالی، خطر سندرم داون پایین)
· استخوان بینی: دیده میشه (نشانه خوب)
· اندام‌ها: همه دیده میشن و سالم به نظر میان
· جفت و دهانه رحم: خوب و نرمال

نگران نباش. سونوگرافی کاملاً نرماله و جای هیچ نگرانی نیست. فقط برای اطمینان بیشتر و تکمیل چکاپ، دو هفته دیگه برو. و اون موقع آزمایش خون غربالگری (دو نشانگر) رو هم انجام بده.

ان شاءالله که همه چیز عالی پیش بره.» 🌸

این پیام رو بفرست و خیالش رو راحت کن. 🤍

بعضی از سونو گرافی ها بخطر پول میگن بیا
سونو برای جنین خطر داره
با دکترت مشورت کن بعد برو

نرماله همه چی خوبه که

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری