۳ پاسخ

دختر منم اونطوری میشه من از دکتر پرسیدم گفت نوزاد تا سه ،چهار ماه گاهی دمای سرش یه مقدار بیشتر از دمای بدنش هست اگه تب سنج زیر 37 هست یعنی تب نداره

بچه منم

مث پسرمن دقیقا سرش یکم داغه ولی تبش ۳۶

سوال های مرتبط