واکسن ۶ ماهگی بشدت سنگین برای پسرم 😩😩😩😫

تصویر
۱۴ پاسخ

من پدرم در اومد

برا پسر منم سخت بود حالا مال من از روز واکسن دهنشم چفت بسته هیچی نمیخوره😑😑😑

مای بی بیو چرا این محکم بستی. شلش کن. فشار میاره. به جای واکسنش

همین طور پسر من خیلی بد بود

وااااای عزیزم ❤️

گلاب بزن ب دستات بمال ب هرجا ک گرمه
خصوصا زیربغل و کف دست و پا

برا دختر منم خیلی بد بود

پسر من ۴ ماهگی خیلی اذیت شد

برا پسر منم سخت بود پدرم درومد مدام تب داشت اشکم درومده بود

عزیزم شل تر ببند پوشکشوو خیلی کشیدی دلش درد میکنه

منم امروز زدم خداروشکر تا الان ک اصلا تب ینا نکرده ایشالله تا فردا همینجوری باشه

دختر منم خیلی اذیت شد

آره خیلی بده واسه اون‌یکی پسر منم خیلی بد بود

واسه پسرمنم خیلی سخت بود🫠

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری