برا دختر من همشون سنگین بود بعد پاس سفت سفت عین سنگ میشه الان یک هفتس کمپرس سرد وگرمم میذارم هنوز اندازه ی نخود بزرگ سفتی داره قبلا اندازه ی کلوچه بود
نه اصلا اذیت نشد
اصلا اذیتش نکرد ولی بعد از واکسن شبا پدرمو درمیاره انقدر بیدار میشه و شیر میخواد😢
از وقتی ۶ ماهگی رو زدیم خودش رو نگرفت همش مریض میشه
بله.از دیروز نق نقو شده.دیشب هم تب داشت.
نه اصلا
به شدت بچهام بی قرارن دیروز صبح زدن دیونم کردن😭😭😭😭😭😭😩😩😩
نه
اصلا سخت نیست
بله برا نورا سخت بود
برا من دخترم همش راحت بود فقط ۶ تب کرد یکم ک کنترلش کردم خداروشکر
پسر من خیلی سخت بود تا چهار روز تب بالای 39 داشت فقط گریه و بیحالی واقعا بد بود بره دیگه برنگرده
نه چهار ماهگی کلی سخت گذشت
واسه پسر من اذیت نشد خیلی برعکس دو و چهار واقعا اذیت شد
راحتترین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.