سلام خانما ها واکسن ۶ ماهگی بچتون سنگین بود

تصویر
۱۵ پاسخ

برا دختر من همشون سنگین بود بعد پاس سفت سفت عین سنگ میشه الان یک هفتس کمپرس سرد و‌گرمم میذارم هنوز اندازه ی نخود بزرگ سفتی داره قبلا اندازه ی کلوچه بود

نه اصلا اذیت نشد

اصلا اذیتش نکرد ولی بعد از واکسن شبا پدرمو درمیاره انقدر بیدار میشه و شیر میخواد😢

از وقتی ۶ ماهگی رو زدیم خودش رو نگرفت همش مریض میشه

بله.از دیروز نق نقو شده.دیشب هم تب داشت.

نه اصلا

به شدت بچهام بی قرارن دیروز صبح زدن دیونم کردن😭😭😭😭😭😭😩😩😩

نه

اصلا سخت نیست

بله برا نورا سخت بود

برا من دخترم همش راحت بود فقط ۶ تب کرد یکم ک کنترلش کردم خداروشکر

پسر من خیلی سخت بود تا چهار روز تب بالای 39 داشت فقط گریه و بی‌حالی واقعا بد بود بره دیگه برنگرده

نه چهار ماهگی کلی سخت گذشت

واسه پسر من اذیت نشد خیلی برعکس دو و چهار واقعا اذیت شد

راحتترین بود

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی