سلام خانما واکسن ۶ ماهگی سخت بود؟؟

۷ پاسخ

نه خوب بود

تقریبا ارع

خیلی خیلی سخت بود

برا دختر من ک خیلی سخت بود
تبش رفت تا39

خیلی.

ن سخت نبود

خیلی سختهههه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی