والاپسرمن واکسن۲و۴ماهگی زیاداذیت نشوولی۴روزپیش واکسن۶ماهگی روزد،انقدرگریه میکردومنم باهاش گریه میکردم،خیلی اذیت شدوبدنش مدام داغ بود،وزن بدوتولد۳۲۰۰وزن ۶ماهگی۸کیلو
قد۶۶
پسر من امروز زده واکسن
یکم تب داره بالا میاره🥺
وزنش نه ونیم
قدش۶۹
دور سر ۴۳
وزن بدو تولد ۳۱۹۰
خیلی سخت نبود یخورده بهانه گیری کرد یه ذره هم بدنش گرم میشد . همه بچه ها مثل هم نیستن
واکسن ۶ ماهگی برا دختر من خوب بود زیاد اذیت نشد وزنشم ۸ بود
نه سخت نبود خیلی راحت بچد و بچه اصلا دردش نیومد.قدش ۶۸ و نیم بود وزنشم ۸۹۰۰
اصلااااا سخت نبود برا راستین. کلا انگار واکسن نزده بود مث روزای عادیش بود. حتی تبشم کم بود.
وزن ۱۰ قد ۷۳
وزن تولدش البته ۴ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.