۶ پاسخ

والاپسرمن واکسن۲و۴ماهگی زیاداذیت نشوولی۴روزپیش واکسن۶ماهگی روزد،انقدرگریه میکردومنم باهاش گریه میکردم،خیلی اذیت شدوبدنش مدام داغ بود،وزن بدوتولد۳۲۰۰وزن ۶ماهگی۸کیلو
قد۶۶

پسر من امروز زده واکسن
یکم تب داره بالا میاره🥺
وزنش نه ونیم
قدش۶۹
دور سر ۴۳
وزن بدو تولد ۳۱۹۰

خیلی سخت نبود یخورده بهانه گیری کرد یه ذره هم بدنش گرم میشد . همه بچه ها مثل هم نیستن

واکسن ۶ ماهگی برا دختر من خوب بود زیاد اذیت نشد وزنشم ۸ بود

نه سخت نبود خیلی راحت بچد و بچه اصلا دردش نیومد.قدش ۶۸ و نیم بود وزنشم ۸۹۰۰

اصلااااا سخت نبود برا راستین. کلا انگار واکسن نزده بود مث روزای عادیش بود. حتی تبشم کم بود.
وزن ۱۰ قد ۷۳
وزن تولدش البته ۴ بود

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان کیاشا👩‍👦💙 مامان کیاشا👩‍👦💙 ۱ سالگی
مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی