۲ پاسخ

سویق یعنی سنجد با گوشت و هسته اسیاب شده.سویق عدس یعنی همون عدس اسیاب شده و تفت داده شده.خیلی خاصیت دارن برای استخوان بندی عالی هستن.من یک قاشق مرباخوری اخر توی سوپ میزنم یا فرنی یا حریره بادوم .توس پوره ی میوه ها و سیب زمینی ایناهم یکم میزنم

حبوبات آسیاب شده باید تو غذا و سرلاک و اینا یه مقدار بریزی

سوال های مرتبط

مامان mahan مامان mahan ۱ سالگی
مامان فسقل🦁🌞 مامان فسقل🦁🌞 ۱ سالگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی