انقد بالا آوردم آخرش خون بالا اومد از گلومه یا معدم؟

۶ پاسخ

گلو زخم شده

گلوته فشار اومده زخم شده من وقتی دچار شک عصبی میشم هرچی میخورم بالا میارم انقد زیاد که گلوم زخم میشه خون میاد

منم سر بارداری قبلیم همینجور بودم برو حتما دکتر داخلی

پنتوپرازول 10 بخور اسید معدت کم بشه اذیت نشی
منم همینطور هستم زیاد بالامیارم دکترم بهم پنتوپرازول10 داده ناشتا میخورم

واسه منم شده دیمیترین بخور غذا بخور

طبیعی هست تو بارداری چون خیلی بالا اورپی

سوال های مرتبط