موقع ای که کار میکنم سنگینی بلند میکنم درد میگیره بیشتر مواقع هم خیلی میسوزه و میخاره
درد نه اما گاها سوزش داره اون قسمت
نه درد نمیکنه
نه نداریم
من درد ندارم ولی دو سه باری تو این پنج شش ماه شده که یه ناراحتی مثل سوزش داشته باشم اون قسمت
اره یوقتایی
البته بیشتر سوزشه
عفونتم ندارم رفتم چکاپ
نه درد ندارم گاهی میخاره
خالم بچه سومش و سزارین شد الان بچش ۱۰ سالشه هنوزم ک هنوز میگه گاهی وقتا جای بخیم درد میکنه کارای سنگین میکنه موقع پریودی هم میشه میگه درد میگیره و جاش انگار میسوزه
درد نه ندارم فقط کمرم درد میکنه
من از ۶ سال پیش جای بخیه هام درد میکنه الانم که باز زایمان کردم درد داره
نه درد ندارم ولی میخاره بعضی وقتا
ننن
درد نه ولی گاها میسوزه جای بخیه ها
اونم بعد ورزش
اره بعضی وقتا
نه شاید عفونت داری حتما برو دکتر
اره یکم
نه
نه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.