۷ پاسخ

آره
با یکم پیاده روی یا اگه باد بهم بخوره
میمیرم انگار قطع نخاع شدم

نه فقط جای بخیه هام یجوری انگار بی حسه

نه
من از همون لحظه جای بی حسی اصلا اذیتم نکرد
ولی بخیه هام درد میکنه

نه اصلا

نه عزیز فقط جای بخیه هام سره یکم
البته خیلی بهتر شده

من جای بخیه هام درد میگیره

نه عزیزم

سوال های مرتبط