۶ پاسخ

بسکوییت شکر داره نگهدارنده داره چه آورده ای داره ک ب بچه بدی؟ بعدم تا یکسالگی شکر نمک ممنوعه برا بچه. سرلاک هم ب درد سفر میخوره ک دسترسی ب مواد غذایی نداری. تایم ۶تا۱۲ماه ک برا غذا کمکیه برا اشنایی بچه و گرفتن تست حساسیته ک بعد یک سال بتونی با خیال راحت غذا سفره بهش بدی سه روزی یک سبزیجات رو بهش بده هویچ سیب زمینی کدو اووکادو مرغ بپز بده بهش کلی چیز هست ک بش بدی

ناپیکامو ببین گلم

زن آروم بگیر 🤣از الان چه بیسکوییت مادری آخه ،شیر داره اگر پروتئین گاوی حساسیت داشته باشه نمیشه ،باید شیرش لاکتوز فری باشه ،شکر هم داره که گفتم

اون نخودفرنگی و کرفس و اینا که اول کار گفتم جدا جدا امتحان کن ها مثلاً یه روز سیب زمینی برنج هویج بعد سه روز سیب زمینی برنج نخودفرنگی ،اکر تو هر مرحله خساست داد حذف میکنی تو ماه های بعدی دوباره تست میگیری ،

سه روز سه روز باید یه ماده غذایی رو امتحان کنی
سه روز بادوم اضافه کن به فرنی
سه روز بعد سیب زمینی و شیر خودت یا شیر خشک رو میکس کن
سه روز سیب زمینی برنج هویج
بعد پایه همین سبب زمینی و برنج هست و به جای هویج سه روز سه روز نخود فرنگی و کرفس و لوبیا سبز و کدو سبز رو میکس می‌کنی به عنوان پوره بدی بهش میگن تست سبزیجات تا ببینی به کدوم ماده حساسیت داره ،خساسبت ها مختلف هست دیگه پوستی و گوارشی و اینا داره ،گهواره تست پایش آلرژی داره از اونجا بزن امتحان کن ،بعد که ایشالا به هیچ کدوم حساسیت نداشت میتونی چند تا ماده رو باهم میکس کنی به عنوان سوپ بدی بعد به سوپ دلخواهش سه روز جو پرک بزن دوباره تست بگیر بعد پیاز بعد اینا میتونی تست ادویه بگیری ،مثلا جعفری و دارچین و نعنا و زعفران و اینا که همونجوریه
در کل یک ماده معرفی کن بعد سه روز صبر کن ببین حساسیت میده یا نه ،نمک و شیرینی هم نباید بزنی بهش مثل نبات و شکر و قند

سلام میتونی حریره بادام ،پوره سبزیجات،میوه بهش بدی

سوال های مرتبط