۴ پاسخ

جایش درد داره دختر من یکی دو بار این طوری شد سریع لباس هاشو در آوردم که ببینم جایی از لباس اذیتش نکنه بعد پوشک باز کردم در آوردم با ی پارچه نخی نازک دورش کردم بغلش کردم راهش بردم بعد که آروم تر شد دلشو خیلی آروم نوازش کردم بعد بهش شیر دادم آروم شد حتما امتحان کنید

شاید رفلاکس پنهان داره

جاییش درد میکنه .

بچه منم همینطوری انگاری زدنش یهو میزنه زیر گریه شدید دلش ضعف میره
خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان عسل🩷👼🏻🍼 مامان عسل🩷👼🏻🍼 ۱۲ ماهگی