جایش درد داره دختر من یکی دو بار این طوری شد سریع لباس هاشو در آوردم که ببینم جایی از لباس اذیتش نکنه بعد پوشک باز کردم در آوردم با ی پارچه نخی نازک دورش کردم بغلش کردم راهش بردم بعد که آروم تر شد دلشو خیلی آروم نوازش کردم بعد بهش شیر دادم آروم شد حتما امتحان کنید
شاید رفلاکس پنهان داره
جاییش درد میکنه .
بچه منم همینطوری انگاری زدنش یهو میزنه زیر گریه شدید دلش ضعف میره
خیلی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.