۷ پاسخ

کلا از ۵ ماه به بعد بهونه گیر میشن 🤦🏻‍♀️

واااای پسر منم کلافه شدم دیگه کلا یا تو کوچه باید ببرمش ساکت بشه یا بعدازظهرها بزنیم بیرون وگرنه هیچ جوره ساکت نمیشه

گوششم چک گن گوشش نباشه یه وقت

دختر منم همینه جیگرم خونه ی جوری. تو خواب یهو گریه می‌کنه فک میکنم یه چی نیشش زده

دقیقا پسر منم خیلی خوب و آروم بود

وای پسر منم😢خداکنه دندونش بزنه بیرووون

دختر منم اصلا اینجوری نبود فکر کنم برای دندونه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی