کلا از ۵ ماه به بعد بهونه گیر میشن 🤦🏻♀️
واااای پسر منم کلافه شدم دیگه کلا یا تو کوچه باید ببرمش ساکت بشه یا بعدازظهرها بزنیم بیرون وگرنه هیچ جوره ساکت نمیشه
گوششم چک گن گوشش نباشه یه وقت
دختر منم همینه جیگرم خونه ی جوری. تو خواب یهو گریه میکنه فک میکنم یه چی نیشش زده
دقیقا پسر منم خیلی خوب و آروم بود
وای پسر منم😢خداکنه دندونش بزنه بیرووون
دختر منم اصلا اینجوری نبود فکر کنم برای دندونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.