سلام خانما کیا به نوزاداشون قطره پلارژین دادن

۶ پاسخ

حتما خوبه که دکتر داه

من اخرای سه ماهگیش بود دادم خیلیم تاثیر داشت

من دادم تو چهار ماهگی

من‌ میدادم‌تو این ۵ ماه ۳ بار سرمای بد خورده بود
دکتر داد
مشکلی نبود

من عزیزم دکتر داد

فکر کنم سه چهار ماهگیش بود سرماخورد بهش دادم.

سوال های مرتبط