بلاخره منم بستری شدم .انشالله فردا زایمان میکنم

۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم طبیعی هستی؟

بسلامتي عزيزم براي هم دعا كن

برای ماهم دعا کن

برای ماهم دعا کن🥲

بسلامتی الهی💞انشاالله دوتاتون سالم و سلامت برید خونتون🌹

طبیعی زایمان میکنی از ۳۹ هفته باید بری بستری بشی

به سلامتی عزیزم ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نی تو صحیح و سالم بغل بگیری ❤️🤲🏻

به سلامتی بغل بگیری جوجتو 🐣

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد