آبجی حالت چطورع
بهتری عزیزم ؟
برو پیش دکترت دختر
آره دراز بکش تابند بیاداز سرویس هم فرنگی اصلا نشینی مدل دسشویی های ایرانی
آروم باش حتما برو بیمارستان چک شو
ایتا نقشینه رو داری؟پیام بهش بده
انشآلله که چیزی نیس بیمارستان بری سونو بشی بهتره
برو بیمارستان عزیزم نترس
حول نشو بروبیمارستان دکترزنان شیفت داره بگو خونریزی دارم واورژانسی برام سونوبنویسین میری وبرات دارومیده مشکلی نیست استرس نگیر
عزیزم الان برو بیمارستان
قسمت زایمان بری سونو میکنن مشخص میشه
نگران نباش شاید هماتوم باشه
ولی برو حتماااااا
سریع برو بیمارستان
سریع برو بیمارستان
نشاسته بخور سريع قط ميشه
حتما برو بیمارستان.انشالله ک خیره
عزیزم پاشو الان برو بیمارستان تو خونه نمون. خیلی زیاده خونریزیت؟هماتوم نداشتی؟
حتما برو بیمارستان عزیزم
انشالله که چیزی نیس
شاید هماتوم داری، داره دفع میشه
استرس نداشته باش
شیاف داده دکتر ؟است احت کامل کن شیاف اگر داری بزار اگر نه برو دکتر قطعا بهت شیاف میده
عزیزم نگران نباش شدیده؟
لخته دیدی یا خون؟
چرا اخه؟؟زياده خونريزيت يا در حده لكه؟
عزیزم برو دکتر حتما.زیاده یا کم.شیاف بزار
نترس
درچه حده سریع برودکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.