این تب سنج ها چطورن راضی هستین؟

تصویر
۱۵ پاسخ

از این داشتم افتضاح بود ۲ هفته هم کار نکرد ، به فروشنده هم گفتم ، گفت آره این سری ساختش بی کیفیت بود

نه بنظرم زیاد دقیق نیس
هر دفه یه عدد متفاوت میگه

من یه ساله دارمش خیلی خوبه

من خیلی راضی ام

من دارم راضیم باید مواظبت کنی ضربه بهش نخوره

منم راضیم ازش

از اول دارم عالیه

برا من یه ساله دستمه عالیه

ببین این بدرد نمیخوره پولتو حروم نکن بعد چندبار قاطی میکن پول بیشتر بده چیز خوب بخر این حتی خرابم بشه درست نمیشه

منم عین همین دارم اما دکتر گفت فقط زیربغلی خوبه(دیجیتال.ارزونم هستن) و هر عددی نشون داد نیم تا بهش اضافه کن

منم دارم خیلی خوبه

من از این خودکاریا دارم عالیه
دقیق نشون میده

من اینو دارم خیلی راضی ام

خوبه ولی برای من چندبار افتاد قاطی کرد خراب شد

خیلی خوبه من که راضیم

سوال های مرتبط

مامان جوجه قشنگ🩷 مامان جوجه قشنگ🩷 ۱ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی