۵ پاسخ

ندی بهتر

من گفتم دخترم ۱ سال بشه محلی،بدم .یعنی ندم؟چرا؟خوب مقویتره

تا دو سال میگن فقط پاستوریزه

سلام من ب دخترم شیر پاستوریزه میدم محلی بهداشت ب من گف نده خوب نیس

من میدم

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی
مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی