شیرمحلی گاو کی میتونم ب دخترم بدم شیر خودم سیرش نمیکنه غذادهم کم میخوره

۳ پاسخ

بعد یکسالگی اونم‌پاستوریزه باید باشه خودشم اول تست کن ببین حساسیت به پروتئین گاوی نداشته باشه اولا بعد یکسالگی میدن شیر گاو و میگن میتونین شیرخشک رو قطع کنین

یک سالگی

دختر من چون رفلاکسیه گفت ۱سالو نیم به بعد شما بپرس ازدکترش براش تست بگیر مشکلی نداشت بده بهش

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان ستایش و نیایش مامان ستایش و نیایش ۱۶ ماهگی
مامان جان جانانم❤ مامان جان جانانم❤ ۱۷ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱ سالگی
مامان قندونبات💙🩷 مامان قندونبات💙🩷 ۱۷ ماهگی