من عکس زیاد میگیرم ولی عکس ماهگرد اصلا زورم میاااد🥴🥴🥴🥴
من فقط یکماهگی گرفتم و چهار ماهگی🥲🥲
ازین به بعدشو بگیر حیفه
منم نمیگیرم حتی لباس قشنگ تنش نمیکنم از ترس حساسیت زرت تنش قرمز میشه😅😅حالا بزرگ شه من این عکسای کجو کولشو استوری کنم شکایت میکنه ک چرا کجو کوله گرفتی😅😂
اره من گرفتم یادگاری داشته باشم
بله عزیزم. اگه عکس توی گوشیت داری بده برات ادیت بزنن و ماهگرد بزنه
بعلههههه. امشب بالاخره وقت کردم ۳ماهگیش درست کنم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.