۷ پاسخ

من عکس زیاد میگیرم ولی عکس ماهگرد اصلا زورم میاااد🥴🥴🥴🥴

من فقط یکماهگی گرفتم و چهار ماهگی🥲🥲

ازین به بعدشو بگیر حیفه

منم نمیگیرم حتی لباس قشنگ تنش نمیکنم از ترس حساسیت زرت تنش قرمز میشه😅😅حالا بزرگ شه من این عکسای کجو کولشو استوری کنم شکایت میکنه ک چرا کجو کوله گرفتی😅😂

اره من گرفتم یادگاری داشته باشم

بله عزیزم. اگه عکس توی گوشیت داری بده برات ادیت بزنن و ماهگرد بزنه

بعلههههه. امشب بالاخره وقت کردم ۳ماهگیش درست کنم.

سوال های مرتبط