۸ پاسخ

این عکسا بخاطر اینه که رشد بچرو تو عکسا متوجه شی اگه چهار ماهگی رو پنج ماهگی بگیری که همون بهتر نگیری کلا

چهار ماهگی ناز من😅

تصویر

منکع کلا هیچی نگرفتم

من دیشب میخاستم بگیرم همکاری نمی‌کرد منم پرباد شدم هم با نینی هم با شوهرم
امروز گرفتم😂

برو بابا مهم نیست می خوای چیکار

منم هنوز دو ماهگیشو نگرفتم 🤣🤣

خواهر یکم دیر نکردی الان ک ۵ ماهشه

منم هنوز ۳ ماهگی و نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان اروند مامان اروند ۱۰ ماهگی