۶ پاسخ

آره انگاری خیلی کم شده
منم پسرم یه هفته از چهار ماهگیش گذشت بعد زدم چون مریض شده بود ولی انگاری کمبوده

اشکال نداره من ۲۱ روز بعد زد

قم ک داشت. شهرک امام حسن من دیروز واکسن ۴ ماهگی زدم

توام برو تهران بزن

من رفتم مرکز استان زدم
دکترش گف نباید دیر بشه

اشکال نداره هروقت اومدمیزنه

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو 🌰 مامان فندق کوچولو 🌰 ۱ سالگی
مامان اراد مامان اراد ۱ سالگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی