از واژنم حباب درمیاد.علائم پریودیه درسته؟💔

۶ پاسخ

واو چه جالب اولین باره میشنوم😁

من باردارم من اینجوری میشم کلا علائم بارداری و پریودی شبیه همه

آره عزیزم منم اينجوری میشم

اره منم حس میکنم فک میکنم پریودیه

منظورت باده؟
بعضی وقتا باد میگیره بعد یواش یواش خارج میشه ربطی نداره

حباب و چطور میبینی 😑

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری