سلام خانما بچم ۷سالشه زردی گرفته زیاده چکارکنم

۷ پاسخ

اب سیب خیلی خوبه پسر منم گرفت باید ببری ازمایش ببینی از چه نوعی هستش

سرخ کردنی ادویه ممنوع
ترنجبین بده
با قطره زدی
ولی اول دکتر ببر چی میگه

از کبده زردی حتما ببر دکتر خیلی مهمه

حتما ببر دکتر ازمایش اینا بده انشالله بلا دور باشه ازش چیزی نباشه

باید حتما ببری دکتر عزیزم.

حتماااا ببرمش دکتر
کبد خیلی مهمه

احیانا باقالی درست نکردی تو خونه؟

سوال های مرتبط

مامان سانانم مامان سانانم ۱ سالگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی