۴ پاسخ

من اصلا هیچ کمپرسی نذاشتم. فقط وقتی واکسن رو میزنه تا چند دقیقه محکم جاشو فشار بده. من دلشو ندارم چون رادمهر خیلی گریه میکنه و جیغ میزنه، همسرم فشار میده. این خیلی موثره. ول نکن زود

من اصلا کمپرس سرد نزاشتم واسه دخترم همش گرم گذاشتم جای واکسن قطره پاراکید زدم ۴ساعت اصلا بچه ام اذیت نشد خداروشکر هر۳تا واکسن تجربه من این بود ..ابجیم واسه دخترش کمپرس سرد گذاشت خیلی اذیت شده بود واسه بچه دومی نگذاشته بود اذیت نشده ب من گفت نزار منم نگذاشتم اذیت نشدم واسه دخترم

روز اول کمپرس سرد روز دوم گرم..مستقیم هم نزن به پاهاش.دور یه پارچه بپیچ آروم رو پاهاش نگه دار..چهار پنج دفعه بذاری خوبه

روز اول سرد روز دوم گرم

سوال های مرتبط