۹ پاسخ

من ی لیوان شربت ابلیمو طبیعی با عسل درست میکنم کم کم میخورن شکر خدا بر طرف میشه

گلاب هم خوبه میتونی یه قاشق بخوری

ببین ابجی جان اینا برا ما خوب بوده حتما قبلش با دکتر مشورت کن یوقت بخوری بد باشه برات عذاب وجدان من دیگه ولم نمیکنه🥺🥺

اگر خیلی شدیده یک هفته ناشتا قرص پپتیکر ۲۰ بخور
ضرر نداره

عرقیات برای بچه ضرر داره یوقت نخوری،عرق نعناع،عسل،گلاب
اینارو نخوری خطرناکه

قرص پنتو پرازول رو صبح ناشتا نیم ساعت قبل صبحانه بخور،خوب میشی

من برا معده دردم دکتر بهم فاموتیدین داده بود

نفخ کردی؟
به پهلو دراز بکش
یه عرق نعنایی چیزی بخور
چای نباتی
دراز بکش خوب میشی

یه گوجه بخور خوب میشی من اینجوری خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی