۶ پاسخ

خب جشن نگیرید ، در حد کیک و هدیه و خودتون باشید فقط مهمون دعوت نکنید سال دیگه تولد دوتا رو یکی کن جشن بگیر

نه خیلی سخته
الان ببرش آتلیه

اخیی عزیزم خداحفظشون کنه

خدا نخواد برگی از درخت نمی افته

خدا حفظشون کنه دخملاتو

عزیزم مبارک باشه ولی خیلی عجله کردی یکم صبرمیکردی اولی بزرگ بشه

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد