خب جشن نگیرید ، در حد کیک و هدیه و خودتون باشید فقط مهمون دعوت نکنید سال دیگه تولد دوتا رو یکی کن جشن بگیر
نه خیلی سخته
الان ببرش آتلیه
اخیی عزیزم خداحفظشون کنه
خدا نخواد برگی از درخت نمی افته
خدا حفظشون کنه دخملاتو
عزیزم مبارک باشه ولی خیلی عجله کردی یکم صبرمیکردی اولی بزرگ بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.