تقریبا سه الی چهار هفته دیگه نی نی مون به دنیا میاد🥺🩷

تصویر
۱۰ پاسخ

چه مامان کوچولو و نازی😍دخترت به خودت رفته ماشالله

منم۱۴روزدیگه شایدم زودترنی نیم بدنیامیاداینقدراسترسش دارم

منم چهار هفته دیگه دخمل خانمم میاد

خانوم خوشگله کی تو رفتی برا سنو نینی ک‌ سرش کجا قرار گرفته. یا سزارینی

ای جونم شبیه خودته

ای جانم قدمش پرازخیروبرکت باشه

نی‌نی منم ۳ هفته دیگه دنیا میاد
اسم براش انتخاب نکردم😬

بسلامتی بغل بگیریش عزیزم

قدمش پر خیر و برکت باشه انشاالله

چه مامان خوشگلی❤❤❤❤

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری