چه مامان کوچولو و نازی😍دخترت به خودت رفته ماشالله
منم۱۴روزدیگه شایدم زودترنی نیم بدنیامیاداینقدراسترسش دارم
منم چهار هفته دیگه دخمل خانمم میاد
خانوم خوشگله کی تو رفتی برا سنو نینی ک سرش کجا قرار گرفته. یا سزارینی
ای جونم شبیه خودته
ای جانم قدمش پرازخیروبرکت باشه
نینی منم ۳ هفته دیگه دنیا میاد
اسم براش انتخاب نکردم😬
بسلامتی بغل بگیریش عزیزم
قدمش پر خیر و برکت باشه انشاالله
چه مامان خوشگلی❤❤❤❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.