بچه ها از تجربه طبیعی سزارین بگین لطفا

۱۳ پاسخ

اره بابا این روزها خواب نیی

دوستان من امروز رفتم دکتر بهم تاریخ یک تیر داد برا سز یعنی میشم ۳۸ هفته دقیق چیزی هست ک برا قبل و بعد بگین گفت پمپ درد نیست کلا

مامانا از من به شما نصیحت
چه برای طبیعی چه سزارین فقط بیمارستان خوب برید
حتی توی بیمارستان های خصوصی هم خوب ترش رو برید
الان یک عده میان میگن پول پول
یک شبه
اگه شوهرتون قرار نیست برای این اتفاق مهم خرج کنه پس به درد چی میخوره
زن از بدنش و شیره ی وجودش مایه میذاره برای بچه
مرد از جیبش بذاره

بعد میاید میگید دردش وحشتناک بود و غیره ….

هزینه پمپ درد چقده

بچه اولم چون اورژانسی سز شدم و بیمارستان دولتی بود گفتن اصلا پمپ درد ندارن. شیاف هم با خساست میدادن . طول اون مدت بستری همش از درد گریه کردم و با گریه و درد پام اویزون اومدم بیرون. تو خونه هم تا یک هفته درد سوزش شدید بخیه. از بیست روزگی که تنها شدم و تمام کارت رو سرم ریخت همسرمم شهر دیگه. بخیه هام قرمز و میسوخت اخرم کلی گوشت اضافه اورد. هفتاد روز خونریزی قرمز کم. دکتر میگفت نه پماد ترمیم کننده نه میدونست چرا من اینقد خونریزی دارم هیییچ خلاصه که با ارایش رفتم جسد برگشتم

سوئد رو کی بهت وصل کردن چ اینکه سوزنش درد داشت

من خودمو برای طبیعی آماده کرده بودم اما
نه دهانه رحمم باز میشد نه درد زیادی داشتم
چهل هفته رفتم زایشگاه دکتر میشه ابمو پارع کرد و نی نی پی پی کرده بود رفتم برا سزارین
سزارین هم تا سه چهار روز اول نیازه کسی کمکت کنه بعد اون خیلی از کاراتو میتونی بکنی ولی با احتیاط، باز هم کسی کنارت باشه بهتره
تا الان برای من اینطور بوده
سوالی داشتی بپرس

از تجربه کولیک بگم بچم هنوز داره از درد کولیک به خودش میپیچه😭😭

دکترم گفت هر موقعی درد داشتی شیافت و مسکن میدن بهت ولی پمپ درد نداریم

آخه این بیمارستان می‌خوام برم گفت پمپ درد ندارم میتونم از جای دگه بگیرم خودم ببرم داروخونه ها دارن ؟

من سزارین انجام دادم شب قبلش از استرس خواب نرفتم اصلا هیچی نمیفهمی ترسش بیشتراز دردشه فقط پمپ درد یادت نره

ای خوددا خواهرر تو هم که بیداری 🤣🤣

تاپیکم درمورد زایمان سزارین بخون
من ک راضی بودم

سوال های مرتبط