۳ پاسخ

شربت نی نی اهورا بده منم شربت گیرمیچر نمی ساخت بجاش نی نی اهورا جواب داد

اگه خارجیش نمیسازه ایرانی بده

فکر کنم بهتره۳-۴ساعت بگذره

سوال های مرتبط

مامان كـایــــرا♥ مامان كـایــــرا♥ ۳ ماهگی