۳ پاسخ

منم استامینوفن دادم بازم یکم داغ و گرمه چ کنم چطور پاشویه کنم؟

هوارو خیلی خنک نکن پاشویه میکنی لرز میگیره

کلا این واکسن تبش بده پسر من تا فردا صبش ۱۰ صب تب داشت همش پاشویه میکردم

سوال های مرتبط